اخبار

قصه عکس ها

امروز به معرفی هفت عکس از مجموعه برترین عکس های زیبای جهان در ماه گذشته می پردازیم :

ساحل شکارچی

هر ساله، میلیون ها لاک‌پشت دریایی کوچک، در ساحل  روشیکولیا در هند از تخم بیرون می‌آیند. این یک سفر خطرناک است. کارشناسان تخمین می زنند که تنها ۱ نفر از هر ۱،۰۰۰ لاک‌پشت دریایی قبل از کشته شدن توسط یک شکارچی، به آب می رسند.

جنگ گردن ها

دو مرد جوان از خانواده زرافه ها، در منطقه انگرون گروی تانزانیا، در حال استراحت هستند. زرافه‌ها با ضربه زدن گردن خود با یکدیگر می‌جنگند و سعی می‌کنند تا تسلط و شهرت را به عنوان همسر بهتر، به رخ بکشند.

چمن زار طوفانی

ابرهای طوفانی عظیمی در غرب نبراسکا به سوی زمین می‌چرخند. عکاس، شان رمزی، این عکس را با لنز ۱۶ میلی متری گرفته، به این معنی که او به طور باورنکردنی به این ابر شوم نزدیک شده بود.

کش و قوس

ایان نلسون، که این عکس را از سواحل هاوایی گرفته بود، می‌گوید: «عکاسی از اختاپوس واقعا یک هنر است و این مهارتی است که سال‌ها طول کشید تا آن‌ها رنگ و بافت پوست خود را با محیط خود ترکیب کنند. زمانی که یک هشت‌پا پیدا کردید، این سرگرمی آغاز می‌شود. با کمی صبر و کمی شانس، می توانید شاهد شکار، مسافرت، جفت گیری یا صرفا مخفی شدن در یک سوراخ باشید.»

غروب آفتاب

خورشید در پشت معبد هرکول در ساحل عمان در آردن قرار دارد. کتیبه روی سنگ مرمر نشان می دهد که معبد در سال ۱۶۲ بعد از میلاد ساخته شده است.

قهوه ای های زیبا

یک پونی کوچک کوهستانی از مزارع برفی در مناطق روستایی اسکاتلند عبور می‌کند. پونی های هایلند، بومی اسکاتلند هستند، پوشش ضخیم پوستشان به آن‌ها در تحمل زمستان‌های سرد کمک می‌کند.

 روز خطرناک

عکاس شما، از این روز در ساحل آیپانما در ریو دو ژانیرو، برزیل می‌گوید: “دریا بسیار خشن بود و جریان آب دریا بسیار قوی بود، شستشو کنندگان برای رسیدن به دریا مردد بودند. مه غلیظی بر ساحل، سایه افکنده بود و از روشنایی غروب رنگ به خود گرفته بود .”

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

آناهیتا جعفری

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا