راه های ارتباطی با ما

 

ماهنامه گردشگری سپاهان ، با پشتوانه ۲۵ ساله موسسه مطبوعاتی نسل فردا در اسفند ماه سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد.این مجله تخصصی گردشگری به صورت ماهانه و دو زبانه (فارسی و انگلیسی) در سطح استان اصفهان منتشر و توزیع می گردد .
این ماهنامه علاوه بر اینکه مأموریت اطلاع رسانی در حوزه گردشگری را برعهده دارد، برای فعالان حوزه گردشگری نیز بستری فراهم کرده تا از این طریق به بیان دیدگاه‌ها، نظرات، اخبارو آگهی‌های خود بپردازند که علاوه بر آگاهی ‌بخشی به مخاطبان، انگیزه مردم را برای سفر و مسافرت بیشتر نماید و در نهایت هم به رونق اقتصادی فعالان این حوزه کمک کرده باشد و هم نقشی هرچند ناچیز در راستای توسعه صنعت گردشگری و بازنمایی هویت تاریخی سرزمین ایران داشته باشد. مجله گردشگری سپاهان به صورت هدفمند در سازمان میراث فرهنگی ، معاونت های شهرداری ، اتاق بازرگانی ، سفارت خانه ها ، هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها ، فروشگاه های منتخب صنایع دستی ، صرافی ها ، نمایشگاه‌ها و همایش های گردشگری معتبر توزیع می‌‌گردد.
این نشریه به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی دکتر رضا محزونیه و به سردبیری مرضیه ربیعی به چاپ می رسد .

 

درس دفتر: تهران – بزرگراه جلال آل احمد – بین خیابان کارگر و اتوبان چمران -کوی پروانه – پلاک ۲ – واحد ۱تلفن:۸۸۰۱۹۱۲۹ – ۰۲۱ فاکس: ۸۸۳۵۳۲۹۷- ۰۲۱

دفتراصفهان : میدان احمد‌آباد – ابتدای خیابان شهیدمفتح (بهرام) – ساختمان امام رضا(ع) – صندوق پستی: ۸۱۵۶۷۳۷۴۸۹

تلفن اصفهان با پیش شماره ۰۳۱:

امورمالی و اداری: ۳۲۲۷۴۵۰۳بازرگانی: ۳۲۲۷۴۵۰۶ -۳۲۲۷۴۵۰۷روابط عمومی: ۳۲۲۷۴۵۱۴ ,۳۲۲۷۴۷۵۹
 تحریریه:۳۲۲۷۴۳۹۷ بازارسازی:۳۲۲۷۵۰۵۰(۱۱۱)
 دفتر:۳۲۲۷۴۷۹۴
 فکس دفتر:۳۲۲۷۴۵۰۲

دکمه بازگشت به بالا