توصیه های سفر

اقامت در هتل ایرانگردی جهانگردی انزلی با ۴۰% تخفیف

انزلی، شهری ساحلی با بندرگاهی بزرگ از توابع استان گیلان است. انزلی بعد از رشت پرجمعیت ترین شهر استان است. انزلی در غرب استان گیلان قرار دارد و به واسطه سواحل خزر و تالاب بین المللی انزلی از چند جزیره و شبه جزیره تشکیل شده که با پل به هم متصل هستند دسترسی هتل به مراکز خدماتی و فروشگاهی آسان است و تنها با طی ۵ کیلومتر می توان از تمام این مراکز استفاده کرد. فاصله ترمینال مسافربری نیز تا هتل تنها ۱۰ کیلومتر است.

هتل جهانگردی انزلی در ناحیه شمالی گیلان در کنار دریای خزر واقع شده است. یکی از مهمترین شهرهای گردشپذیر و یکی از قطب های ورزشی ایران و بخش مرکزی شهرستان انزلی می باشد. این شهر دارای اولین و بزرگترین بندر ایران در سواحل جنوبی دریای خزر(کاسپین) است و در استان گیلان واقع شده است. هتل جهانگردی نمونه انزلی که تکیه بر ساحل زیبا و شنی دریای خزر زده است، آسایش و آرامش گردشگران این خطه کم نظیر را تضمین می کند. این هتل در ۵ کیلومتری بندر انزلی به طرف شهر آستارا، با چشم اندازی بسیار زیبا در کنار دریا، پذیرای مهمانان گرامی می باشد. اکثر اتاق های این هتل به سمت دریا هستند و محوطه خارجی هتل امکان پیاده روی در کنار دریا را به مسافران می دهد. هتل جهانگردی انزلی دارای ۱۰ اتاق دو تخته رو به دریا،۱۰ اتاق دو تخته پشت به دریا و یک کانکت چهارتخته رو به دریا و پشت به دریا است.

مخاطبان عزیز مجله اینترنتی گردشگری سپاهان می توانند با استفاده از این بن تخفیف تا سه روز آینده نسبت به رزرو و استفاده از این مکان تفریحی با استفاده از ۴۰ درصد تخفیف بهره مند شوند.

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا