خانه / رستورانها / بهترین رستوران های آنتالیا

بهترین رستوران های آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از مراکز گردشگری و تفریحی در کشور ترکیه است و با جاذبه های فراوانی که دارد سالانه توریست های زیادی را به سمت خود جذب می کند. تجربه غذاهای ترکی بخشی جذاب و هیجان انگیز از سفر به ترکیه و آنتالیا خواهد بود. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم بهترین رستوران های آنتالیا را به شما معرفی کنیم که بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ترکی و بین المللی را به مشتریان ارائه می کنند. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید می توانید برای غذا خوردن از فهرست بهترین رستوران های آنتالیا استفاده کنید. در ادامه با گردشگری سپاهان (کوله) همراه باشید.

رستوران کلاب آرما

یکی از بهترین رستوران های آنتالیا رستوران کلاب آرماست که چشم انداز بی نظیری به کالیچی، شهر قدیم آنتالیا، تفرجگاه ساحلی، رشته کوه های بی داگلاری دارد. این رستوران با ارائه غذاهای باکیفیت و سرویس دهی مناسب توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران های آنتالیا مطرح کند. رستوران آرما در ساختمان یک کارخانه صنعتی سابق قرار گرفته و هنوز هم معماری و دکوراسیون داخلی آن تداعی کننده کاربری سابق آن است. پیشخدمت های رستوران بسیار باتوجه هستند و سرویس دهی خوبی به مشتریان ارائه می کنند. از طرفی غذاها به شیوه ای بسیار زیبا دیزاین و طراحی می شود و از تازه ترین مواد اولیه در تهیه آن ها استفاده می شود.

رستوران ایل ویچینو پیزریا

اگر بعد از چند روز خوردن غذاهای مدیترانه ای و ترکی، دلتان یک غذای ایتالیایی می خواهد به رستوران ایل ویچینو پیزریا بروید و از غذاهای خوشمزه ایتالیایی و مخصوصا پیتزاهایش لذت ببرید. این رستوران از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در خیابان های قدیمی مرکز آنتالیا قرار گرفته است. دکوراسیون مدرن و شیک رستوران و مبلمان رنگارنگ و راحتش فضایی دلنشین و دوست داشتنی برای غذا خوردن به وجود آورده است. قبل از آن که به سراغ پیتزاهای معروف رستوران بروید می توانید از بین منوی متنوع پیش غذاها انتخاب کنید و به عنوان دسر هم از بین طیف متنوع شیرینی ها، دسرها و … انتخاب کنید.

رستوران لارا بالیکِوی

یکی دیگر از بهترین رستوران های آنتالیا لارا بالیکوی است که از زمان افتتاحش در سال ۲۰۰۲ به خاطر ارائه بهترین غذاهای دریایی در کل شهر شهرت زیادی پیدا کرده است. با توجه به استقبال گسترده مردم، تنها پس از ۵ سال از افتتاح رستوران، شعبه دوم آن نیز در آنتالیا بازگشایی شد که چشم اندازی بی نظیر به دریا و ساحل دارد. هر دو رستوران ها دکوراسیونی مدرن و امروزی دارند و تراس و باغی نیز برای نشستن مشتریان فراهم کرده اند. در پیشخوان بزرگ رستوران می توانید منوی روز را که از تازه ترین مواد اولیه و ماهی های تازه صید شده تهیه ببینید. اگرچه انواع غذاها را می توانید در این رستوران سفارش بدهید، اما مسلما غذاهای دریایی و ماهی های آن اکیدا پیشنهاد می شود.

رستوران هتل اوتانتیک

هتل بوتیک اوتانتیک هتلی کوچک در بخش تاریخی شهر است که یکی از بهترین رستوران های آنتالیا را در خود جای داده است. رستوران اوتانتیک با دکوراسیون چوبی سبک روستیک و دیوارهای سنگی فضایی دلنشین و محلی برای غذا خوردن به وجود آورده است. منوی رستوران طیف متنوعی از غذاها، از غذاهای ترکی و محلی آنتالیا گرفته تا غذاهای بین المللی را در بر می گیرد و کلیه غذاها هم با تزیین و دکوری زیبا سرو می شوند.

رستوران پاسیو

رستوران پاسیو در محوطه هتل مارینا پودینگ و در قلب منطقه تاریخی آنتالیا قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران های آنتالیا است. فضای روستیک، دیوارهای سنگی و دکوراسیون دلنشین و دوست داشتنی محیطی رمانتیک و به یادماندنی برای غذاخوردن به وجود آورده است. منوی رستوران طیف متنوعی از غذاهای ترکی و همین طور بین المللی را در بر می گیرد: از فوا گراس فرانسه، سوپ گازپاچو با میگو از اسپانیا، مانتی و کوزو کاوورما از ترکیه، سالاد پنیر هالومی کباب شده از یونان، ویتلو توناتو از ایتالیا و تمپورا از ژاپن از جمله غذاهای خوشمزه این رستوران هستند.

رستوران سِراسر فاین داینینگ

یکی از مشهورترین و بهترین رستوران های آنتالیا به ویژه برای شام خوردن رستوران سراسر فاین داینینگ است که در مرکز بخش تاریخی و قدیمی شهر قرار گرفته است. تنها کافیست یک بار این رستوران و محیط دلچسبش را ببینید تا عاشقش بشوید. باغ سرسبز و زیبای رستوران با حال و هوای مدیترانه ای، دکوراسیون و مبلمان چوبی و صمیمی، دیوارهای سنگی و چراغ های رنگی داخل حیاط فضایی بسیار دوست داشتنی برای غذا خوردن ایجاد کرده اند. منوی رستوران عمدتا شامل غذاهای اصیل و سنتی ترکی است، هرچند گزینه های دیگر هم برای سفارش دادن موجود است.

رستوران مرمرلی

ساختمانی که رستوران مرمرلی در آن قرار گرفته در واقع مشرف به صخره ای است که با پلکانی چوبی مستقیما به ساحل دسترسی پیدا می کند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های آنتالیا است و در حین غذا خوردن چشم انداز بی نظیری به دریا و ساحل دارد. بعد یا قبل از غذا خوردن هم می توانید از پله های چوبی کمی پایین بروید تا به ساحل تفریحی برسید و کمی آب تنی کنید. منوی رستوران مرمرلی طیف متنوعی از غذاهای دریایی، ماهی و انواع غذاهای گوشتی و همین طور منوی ویژه گریل و کباب را به مشتریان ارائه می کند.

زهرا مظاهری

درباره رضا.خ

مشاهده بیشتر

گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های جهان

۸ مورد از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های جهان

اگر عاشق غذاخوردن هستید و دوست دارید در بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها غذا بخورید و …