اخبار

تور قطارهای گردشگری غرب کشور در نوروز ۹۸

در آستانه سفرهای نوروز ۹۸، آژانس‌های مختلفی به تهیه و تدارک پکیج تور قطارهای گردشگری غرب کشور خواهند پرداخت.

در آستانه سفرهای نوروز ۹۸ مدیرعامل راه آهن غرب کشور از راه اندازی قطارهای گردشگری این مسیر تا اواخر اسفند خبر داد. این قطارهای گردشگری که با پکیج تور همراه خواهند بود، شامل هزینه اقامت، غذا و گردش در اماکن تفریحی می‌شوند و هر شرکت مسافرتی می‌تواند این پکیج را آماده و عرضه کند.

روح الله تقی زاده در این باره افزود: تور قطار گردشگری به آژانس خاصی واگذار نشده است و همه شرکت‌های مسافرتی آزاد هستند تا این پکیج را طراحی و فروش بلیط را آغاز کنند.

علاوه بر آن، به دلیل افزایش تردد به وسیله خطوط ریلی، تقی زاده افزایش دو برابری ظرفیت قطار همدان – مشهد را نیز از جمله اقدامات انجام شده جهت رفاه مسافرین دانست.

او اظهار کرد: حرکت قطارهای نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز خواهد شد و در این ایام قطار همدان – مشهد به جای یک روز در میان، به صورت روزانه حرکت خواهد کرد. همچنین، قطار نیز به این مسیر اضافه خواهد شد.

مدیرعامل راه آهن غرب کشور همچنین از ساخت راه آهن همدان – ملایر خبر داد. راه آهن همدان – ملایر به دلیل نقطه اتصال راه آهن تهران – اراک – کرمانشاه و تهران – همدان – سنندج، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همچنین، باعث کاهش مسافت بین تهران تا کرمانشاه خواهد شد. به گفته تقی زاده، قطعه دوم پروژه راه آهن همدان – ملایر در مرحله برگزاری مناقصه به سر می‌برد و مجری آن، شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور است.

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

نیکی قره گوزلویان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا