توصیه های سفر

تور گرجستان مهر ۹۷

با تور گرجستان به شهر همیشه خوشحال سفرکنید

 

امروز برای مخاطبان عزیز گردشگری سپاهان (کوله) توری را معرفی می کنیم که با پرداخت هزینه مناسب و با خیال راحت می توانند از خدمات دفتر مسافرتی و جهانگردی آسمان پر ستاره پرشیا برای سفر به  گرجستان، کشور همیشه خوشحال، بهره مند شوند.

تور گرجستان سفر به کشوری که بر خلاف وسعت کمی که دارد چیزهای شگفت انگیزی برای نشان دادن به شما دارد. از قله های افسونگر قفقاز گرفته تا شنا در سواحل دریای سیاه باتومی و شن‌های درمانگرش، جنگل ها و دره های زیبا منطقه بکر کوتایسی، معماری قرون وسطی و نئوکلاسیک بناهای گرجستان و کلیساهای کوچک و بازارهای سنتی که در جای جای این کشور به چشم می خورد، همه و همه دلیل خوبی برای یکبار تجربه تور گرجستان خواهد بود.

دیدن کلیساها و جاذبه های تاریخی اش در تفلیس پر جنب و جوش، شهری که  پیاده روی بر سنگ فرش‌های ۱۰۰ساله خیابان روستاولی و قدم زدن در کوچه های باریک و رنگارنگ آن شما را یاد ونیز و پاریس می اندازد. رودخانه کوری نیز که از وسط شهر تفلیس عبور می کند، چشم اندازهای بی نظیری پدید آورده است. پارک ملی توشتی  و رفتینگ در آب های خروشان، بالن سواری در دره  آلازونی، نوشیدن از آب معدنی های شفابخش شهر بورجمی، طبیعت گردی در شهر سنگی اوپلیستسیخه، اسکی بر کوه های قفقاز، همنشینی با مردم صمیمی و خوش قلب کارتولبی و چشیدن طعم بی نظیر غذاهای گرجی در سفره سنتی به نام سوپرا و در عین حال سفری با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه، منحصربفرد ترین تجربه زندگی تان را رقم خواهد زد.

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا