توصیه های سفر

تهران گردی، زیر پوست شب

شب های تهران در ماه مبارک رمضان، با ساعت های پر ترافیک و شلوغش خصوصا ساعت های منتهی به افطار،  زمین تا آسمان فرق می‌کند. هر چقدر هم که از صبح، روز شلوغ و گرمی را گذرانده باشی، با فرا رسیدن شب همه هیاهوها از شهر رخت برمی‌بندد و خنکای مطبوع و آرامش گسترده ای شهر را فرا می گیرد، تا این حد که باور اینکه تا چند دقیقه قبل لحظات اذان مغرب، ازدحام خیابان ها قابل تحمل نبود، دیگر تصوری دور محسوب می‌شود. تهران، شهر ترافیک، اتوبان، برج ها و کاخ های قدیمی، جاهای زیادی برای دیدن دارد و شب های آرام رمضان، بهترین فرصت برای این تهران گردی شبانه است:

پیشنهاد اول
سینما از افطار تا سحر

فرصت خوبی است تا زمان جدیدی را در سینما تجربه کنید. فیلم های پرفروش روی پرده انتخاب های خوبی هستند تا از این فرصت خلوتی شهر نهایت استفاده را ببرید.

پیشنهاد دوم
پیاده روی روی پل طبیعت 

این پل زیبا که منتهی به دو پارک طالقانی و آب و آتش است دیگر نیازی به معرفی ندارد. علاوه بر پیاده روی و استفاده از هوای مطبوع شب های بهاری، از برنامه هایی که برای شب های رمضان شما تدارک دیده اند نیز نهایت لذت را ببرید.

پیشنهاد سوم
امامزاده صالح

یکی از محبوب ترین و نوستالژیک ترین فضاهای مذهبی شهر تهران امامزاده صالح است که در شب های رمضان مراسم افطار و پس از آن مراسم دعا و نیایش دارد. مجموعه بازار سنتی تجریش که در نزدیکی آن است نیز تا پاسی از شب باز است و قدم زدن در آن لذتی وصف ناشدنی دارد.

پیشنهاد چهارم
دریاچه خلیج فارس (چیتگر)

اگر اهل هیجان هستید پیشنهاد ما دریاچه خیلج فارس است. مهیج ترین ورزش‌های آبی مانند جت اسکی قایق‌سواری، اسکی روی آب یا حتی اگر اهل والیبال ساحلی هستید یا شاید هیجان بیشتری را دوست دارید پس سافاری وحشت، سینما شش بعدی، پیست پرواز در آسمان و … قرار است شب های رمضان شما را متفاوت تر کند.

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

آناهیتا جعفری

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا