دسته بندی نشده

۲۰ کشور از بهترین کشورهای جهان برای غذا

بی تردید مادر شما بهترین غذا را در جهان می پزد. ما آن را می دانیم. اما اگر روزی به کشوری سفر کردید و بخواهید غذایی را امتحان کنید (که صد البته هرگز بهتر از غدای مادرتان نیست)، بهتر است پیش زمینه ای درباره آن داشته باشید.

در این سری مطالب قصد داریم هر بار یک کشور از ۲۰ کشور را به شما معرفی کنیم.

هنگامی که شما خارج از کشور هستید، قطعا به راهنمایی بیشتری نیاز دارید. ما به شما یک لیست بهترین مقاصد دنیا برای غذا نه تنها در مورد بهترین مکان‌ها برای غذا، بلکه در مورد نحوه درک آنچه در بشقاب شما وجود دارد را به شما ارائه می‌کنیم. تصور کنید به یک رستوران می روید و حتی نمی دانید آنچه اسمش را در منوی رستوران می خوانید چیست از چیزی تهیه شده است، آیا باید از آن اجتناب کنید؟ یا اگر در وضعیت‌های دشوار قرار بگیرید کدام کشورها بهترین، در جهان برای غذا هستند؟ بیایید شروع کنیم! هرچند که بیش از حد نگران نباشید، این لیست به ترتیب امتیاز نیست – این فقط یک مجموعه ای از مقاصد خوشمزه جهان است!

ویتنام

مواد اصلی غذاهای ویتنامی شامل میگو رب، سس ماهی، برنج، گیاهان، ریحان تایلندی، میوه ها و سبزیجات است. اما در عین حال، برخلاف دیگر کشورهای آسیایی، ویتنام یکی از سالم ترین غذاها در این منطقه است. استفاده از مواد اولیه تازه، یکی از رمز و رازهای خوشمزه بودن غذاهای ویتنامی است.

یک واژه نامه کوچک از منوی غذایی برای یک تازه وارد به ویتنام:
گوی کوون:

رول های بهاری پر شده با گشنیز، سبزی، گوشت چرخ شده، میگو یا خرچنگ.

ساندویچ Banh:

ساندویچ تهیه شده با سبزیجات، املت و مواد مختلف.

Banh Xeo:

پنکیک ویتنامی. یک پنکیک بزرگ  این پن کیک از میگو، گوشت تازه، لوبیا و تخم‌مرغ تشکیل شده. سپس این مخلفات سرخ می‌شوند و در داخل ورقه‌ برنجی پیچیده خواهند شد. کنار بان زئو، سس تندی سرو می‌شود؛ ویتنامی‌ها عاشق این سس هستند.

PhO:

 یا سوپ نودل. یک پیش غذای گرم با گوشت گوساله و برنج و نودل.

Cha Ca:

 ماهی سفید، سوپ در کره با پیاز بهاره. همراه با کرفس و سیر که با نودل یا برنج سرو می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا