خانه / اخبار / دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار می شود

دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار می شود

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران مهمترین رویداد گردشگری ایران می‌باشد.

دوازدهمین دوره این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن ۹۷ در مرکز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه تنها رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان که در تقویم سازمان جهانی گردشگری (WTO) به ثبت رسیده و مورد تأیید و توجه سازمان مذکور است.

TITE نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری می‌باشد و هر ساله شرکت ها، سازمان ها، اصناف و تشکل مرتبط با صنعت گردشگری در آن شرکت می‌کنند. این رویداد تنها نمایشگاه در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری در تهران است که مجوز قانونی از سازمان توسعه تجارت را اخذ نموده است. ۱۲ امین دوره این نمایشگاه توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و با حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ۱۰ سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر ۴۰۰۰۰ مترمربع فضای سر پوشیده و ۲۰۰۰ مترمربع فضای باز برگزار می شود.

برگزاری این رویداد فرصت مناسبی را جهت معرفی خدمات و محصولات برای فعالین در صنعت گردشگری و هتلداری هستند، ایجاد می‌نماید.

بخش‌های نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران ۹۷

پارک‌های تفریحی و آبی، اکوتوریسم (گردشگری طبیعت)، گردشگری سلامت، خدمات بیمه، موزه ها، گردشگری زیارتی، گردشگری ورزشی، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های گردشگری، شرکت‌های خدمات گردشگری، تجهیزات و ملزومات مسافرتی و اردو، وسایل حمل و نقل مسافرتی (اتوبوس ها، مینی بوس ها، کاروان ها، ون‌ها و …)

تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران ۹۷

دوازدهمین دوره نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران (TITE) از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن ۹۷ (۱۲ تا ۱۵ فوریه ۲۰۱۹) از ۹ صبح الی ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، کشور ایران برگزار می‌گردد.

درباره رضا.خ

مشاهده بیشتر

تماس‌های ۱۳۷ در ایام نوروز

۴۰ درصد تماس‌های ۱۳۷ در ایام نوروز از سوی گردشگران است

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در 5 روز ابتدایی سال ۱۴۰۳ …