خانه / رستورانها / بهترین رستوران های رامسر

بهترین رستوران های رامسر

برای انتخاب یک رستوران خوب در رامسر شاید حسابی دچار سردرگمی بشید چون این شهر از بیرونش گرفته تا داخل شهر، پر از رستوران های شیک و عالیه. بوی دریا و از یک طرف زیبایی هرچه تمام تر کوه باعث میشه حسابی غذا بهت بچسبه. رستوران های رامسر اغلب به صورت ترکیبی همه نوع غذای سنتی و محلی و مدرن رو ارائه میدن، ولی توصیه می کنیم حتماً خورشت های محلی و کباب های فوق العاده خوشمزه رامسر رو امتحان کنید. و یک توصیه دوستانه  اینکه هیچوقت فکر نکنید هر رستورانی که شلوغ تره پس غذای بهتری هم داره، گاهی وقتا خلوت بودن باعث میشه غذای بهتر و سفارشی تری گیرتون بیاد. بنابراین از بین رستوران هایی که در لیست زیر معرفی شده ممکنه شیک ترین رستوران رامسر نباشن اما بدون شک یکی از رستوران های خوب در رامسر به حساب میان.

معرفی ده تا از بهترین رستوران های رامسر
 – رستوران کشتی

رستوران کشتی

شاید هیچوقت شانس این رو پیدا نکرده باشم که سوار کشتی بشم. اما اگه تو هم مثل من این شانس رو نداشتی حداقل میتونی غذا خوردن توی کشتی رو روی خشکی تجربه کنی. رستوران کشتی که به سبک یک کشتی ساخته شده حس و حال غذا خوردن در کشتی رو به آدم میده. در کنار این محیط جالب و به یاد موندنی از کیفیت خوب غذا هم نباید گذشت. انواع کباب و ماهی تازه در انتظار شماست. واقعاً خوردن غذای دریایی با بوی ساحل در داخل یک کشتی یه چیز دیگه ست.

آدرس: جاده رامسر – خیابان یاسمن

 – هتل رستوران کوثر

هتل رستوران کوثر

اگه دوست داری همزمان محل اقامت و رستوران نزدیک باشه هتل کوثر پیشنهاد خوبیه. هتلی با پرسنل بسیار خوب و اتاق های شیک و تمیز. اما در کنار این هتل زیبا، رستوران بسیار عالی که به سبک سنتی ساخته شده آماده پذیرایی با هر نوع غذایی هست. انواع چلوها و کباب که میتونه سفرت رو تکمیل کنه.

آدرس:خیابان رجایی، در نزدیکی موزه کاخ رامسر

 

 – رستوران دوستان

رستوران دوستان در رامسر

یکی از بهترین رستوران های رامسر رستوران دوستان هست. شاید به لحاظ محیطی خیلی جای شیکی نباشه اما ارائه انواع کباب و غذاهای محلی بسیار با کیفیت و قیمت منصفانه باعث شده مشتری های ثابت خودش رو داشته باشه. برخورد خوب پرسنل، دسترسی آسان به رستوران، بالا بودن کیفیت و تازه بودن غذا از نقاط قوت این رستورانه.

آدرس: میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی

 – رستوران اکبر جوجه

اکبر جوجه

مجموعه رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه در تمام شهرهای ایران معمولا وجود داره. اما اگه عاشق خوردن مرغ و جوجه اونم از نوع جوجه های طبیعی و با رب و ترشی مخصوص شمال، باید یکبار هم که شده در رامسر تجربه ش کنی.

آدرس: میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی

– رستوران مظاهری

رستوران خوب رامسر

رستوران مظاهری علی رغم محیط ساده ای که داره به غذاهای خوب محلی رامسر معروفه. جایی که طعم انواع ماهی و کباب ترش و خورشت های محلی مثل میرزاقاسمی و ترشی تره هرگز از زیر زبونت نخواهد رفت.

آدرس: بلوار امام خمینی ، جاده ساحلی به سمت تنکابن

 – رستوران سنتی خاور خانم

رستوران سنتی خاور خانم

کمتر کسی در گیلان و مازندران پیدا میشه که ماجرای خاور خانم و تلاش شبانه روزیش رو برای به ثمر رسوندن این رستوران محلی نشنیده باشه. اگه از هیچ چیز شمال نتونی خاطره خوبی داشته باشی، شک نکن اگه پات رو توی رستوران خاور خانم بزاری محاله لذت و طعم غذاهاش رو فراموش کنی. اصلا خوردن غذا توی این رستوران محلی یکی از بهترین روزهای زندگی هر آدمیه. رستوران خاور خانوم بدون شک یکی از بهترین رستوران های رامسر البته حومه رامسر، با بهترین غذاها که بالغ بر ۱۷۰ نوع غذاست به شمار میره.

آدرس: چابکسر به رامسر، مسیر فرعی سرولات

 – رستوران بین المللی ایلمیلی

رستوران بین المللی ایلمیلی

دقیقاً نمیدونم معنی ایلمیلی یعنی چی اما چیزی که میدونم اینه که غذا خوردن باید با آرامش همراه باشه  و این چیزی که در رستوران بین المللی ایلمیلی یکی از بهترین رستوران های رامسر میتونی به دست بیاری. این رستوران علی رغم کیفیت خوب غذاهاش، از قیمت های نسبتاً بالایی هم برخورداره که خب برای یک رستوران بین المللی امری عادی محسوب میشه. فضای رستوران بسیار چشم نواز و پرسنل فوق العاده باشخصیتی داره. انواع غذاهای محلی شمال، ایرانی و فرنگی در رستوران خوب ایلمیلی عرضه میشه و در کنار اون از دیدن کوه های سرسبز که زیر پاهات قرار گرفته هم میتونی لذت ببری.

آدرس: کیلومتر ۵ رامسر، تله کابین رامسر

– رستوران ملل

رستوران ملل رامسر

کنار ساحل، هوای سالم، غذای دریایی، محیطی فوق العاده، اجرای موسیقی زنده… به به چه شود!!؟ اگه این یکی از بهترین رستوران های رامسر نباشه دیگه نمیدونم باید چه صفتی براش قائل شد. همه چیز مهیاست تا لذتی زایدالوصف رو تجربه کنی. ترکیبی از غذاهای دریایی ایرانی و فرنگی که تجربه بسیار قشنگیه تا با طعم انواع ماهیا آشنا بشی. رستوران ملل به عنوان یک رستوران خوب رامسر مخصوص مشکل پسندها و کسایی که دنبال جای شیکی هستن برای غذا خوردن.

آدرس: انتهای بلوار ۲۰ متری، ابتدای بلوار دریا

– رستوران برادران

رستوران برادران رامسر

یکی دیگه از بهترین رستوران های رامسر رستوران برادران هست که سابقه خیلی طولانی در امر رستوران داری دارن. فضای عالی و غذای خوب و قیمت مناسب از ویژگی های رستوران برادران هست. کمتر کسی پیدا شده که از غذاهای خوب رستوران برادران در رامسر، ناراضی باشه. ارائه انواع کباب و غذاهای دریایی و محلی و انواع ترشی جات در منوی رستوران به چشم میخوره.

آدرس: رامسر، رمک، خ شهید مطهری

– فست فود نانو

فست فود نانو

بعد از همه رستوران هایی که معرفی شد، گفتم شاید از خوردن این همه کباب و خورشت محلی سیر شده باشی و بخوای یه غذای فست فودی هم میل کنی. فست فود نانو یکی از بهترین رستوران های رامسر در زمینه غذاهای حاضری هست. انواع ساندویچ، پیتزا و نوشیدنی در محیطی شیک و آرام در انتظارته.

آدرس: بعد از تله کابین، جنب پارک آبی

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

بهنام رحیمی نژاد

درباره رضا.خ

مشاهده بیشتر

گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های جهان

۸ مورد از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های جهان

اگر عاشق غذاخوردن هستید و دوست دارید در بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها غذا بخورید و …