خانه / رستورانها / رستوران قلعه، تجربه خوب غذاهای بومی در کنار قلعه پرتغالی ها

رستوران قلعه، تجربه خوب غذاهای بومی در کنار قلعه پرتغالی ها

بدون اغراق، رستوران قلعه بهترین رستوران قشم است و نوع متفاوت غذاهای دریایی را می‌توان در اینجا خورد. قلعه در جنوب قلعه پرتغالی‌ها، از معدود رستوران‌های جزیره است که موقع غذا خوردن می‌توان دریا را دید.

بخشی از میزهای قلعه در داخل و بخشی از صندلی‌ها در بیرون قرار گرفته‌اند، در نتیجه اگر بیرون بنشینید دریا  همان نزدیکی است و چی از این بهتر. غذاهای قلعه بسته به صید روزانه درست می‌شوند، بنابراین منویی در کار نیست و لیست غذاها شفاهی به سمع و نظرتان می‌رسد. صید روزانه علاوه بر این باعث می‌شود در روزهایی که صیدی در کار نیست رستوران بسته باشد.

بهترین خوراک کوسه، خوراک ماهی مرکب، خوراک صدف و میگو را در قشم می‌شود در رستوران قلعه خورد. خوراک‌هایی که با ادویه مخصوص و تندی درست و با نان پیتا بر سر میز آورده می‌شوند. قیمت‌ها در رستوران قلعه زیاد بالا نیست. این رستوران فقط شب باز است.

پیشنهاد خوردن غذاهای دریایی در قشم را تقریبا از زبان تمامی افرادی که مسافر این جزیره زیبا بودند، می شنوید. یکی از این رستوران ها که غذاهای بومی در آن سرو می شود، رستوران غذاهای دریایی قلعه است که بی اغراق میزبان اکثر میهمانان جزیره بوده است. این رستوران توسط یک زن و شوهر محلی دایر شده و شما می توانید لذت خوردن انواع غذاهای بومی دریایی را در آنجا تجربه کنید. همجواری این رستوران با قلعه پرتغالی ها از دیگر ویژگی های رستوران محلی قلعه است.

آدرس رستوران قلعه: قشم، ضلع جنوبی قلعه پرتغالی‌ها

شماره تلفن رستوران قلعه: ۳۵۲۲۴۷۶۵-۰۷۶

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

آناهیتا جعفری

درباره رضا.خ

مشاهده بیشتر

گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های جهان

۸ مورد از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های جهان

اگر عاشق غذاخوردن هستید و دوست دارید در بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها غذا بخورید و …