اخبار

رونمایی از تمبر یادبود تاسیس هما

در حاشیه برگزاری پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) از تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد.

روز یکشنبه، پنجم اسفندماه ۱۳۹۷، مراسمی به مناسبت پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در محل فرودگاه مهرآباد با حضور فرزانه شرفبافی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، محمد شکرچی زاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی، علی رستمی، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مقامات کشوری و لشگری برگزار شد.

در جریان این مراسم تمبری به مناسبت این از سوی مدیران عامل ایران ایر و شرکت ملی پست ممهور شد و حاضران بر حاشیه آن مطالبی را به یادگار نگاشتند.

گفتنی است روز گذشته سه فروند هواپیمای ایرباس A319 نیز به ناوگان ایران ایر ملحق شدند؛ مدیرعامل ایران ایر در این خصوص چنین اظهار کرد که: رشد و تعالی در سختی‌ها ایجاد می‌شود و هیچ فرد،‌ سازمان و موجودیتی با سکون و آرامش به تعالی نمی‌رسد. هما شرایط سخت بسیار دیده است و امروز هم در جنگ اقتصادی و تحریم هستیم. با این حال هما سرافرازانه تمام پروازهای اروپایی خود را انجام می‌دهد. با وجود اینکه سرویس‌های لازم برای فعال کردن هواپیماها را در مقاصد خاصی دریافت نمی‌کنیم اما همه پروازهای خود را انجام می‌دهیم.

شرفبافی با اشاره به اینکه این اقدام بسیار سخت است و هوشیاری بالایی را می‌طلبد، تاکید کرد که فعالیت در این شرایط نیاز به مدیریت بسیار پیچیده و از جان گذشتگی بالا دارد تا پروازها به سلامت به پرواز دربیایند و به سلامت به زمین بنشینند. وی در ادامه سخنانش از تمرکز بر کاهش تاخیر در پروازهای نوروزی خبر داد و افزود: اولویت هما استفاده از هما در پروازهای داخلی است.

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

سعیده خلیلی صفا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا