خانه / اخبار حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی /  تولید سریال تازه به تازه در عمارت هنرمند اصفهان
عمارت هنرمند اصفهان

 تولید سریال تازه به تازه در عمارت هنرمند اصفهان

سریال طنز تازه به تازه با موضوع و محوریت مسائل اجتماعی در ۱۳ قسمت تولید و پخش می‌شود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: سریال طنز «تازه به تازه» به کارگردانی فرزاد صادقی و تهیه کنندگی بیژن قدوسی با محوریت موضوعات اجتماعی در محل عمارت هنرمند اصفهان در حال ضبط است.

سریال تازه به تازه

سریال در عمارت هنرمند اصفهان

فریناز تولاییان اظهار داشت: این سریال از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تولید می‌شود و اداره توسعه فرهنگ سلامت نیز که علاوه بر موضوعات مرتبط با سلامت جسم به موضوع سلامت روان و سلامت اجتماعی نیز می‌پردازد در تولید آن مشارکت داشته است.

وی با بیان اینکه سریال تازه به تازه مخصوص خانواده‌ها تولید می‌شود، درباره زمان پخش آن افزود: این سریال در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه می شود که پس از پایان ماه صفر از شبکه‌های صداوسیما پخش و انتشار اینترنتی نیز خواهد داشت.

تولاییان تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه ما با مسائل گوناگونی مواجه است؛ مسائلی مانند چالش‌های آپارتمان‌نشینی، ارتباط والدین و فرزندان و کنترل خشم، که کرونا و تبعات روحی و روانی آن نیز این مسائل را تشدید کرده است. بنابراین تلاش کردیم با تشکیل اتاق فکر و بهره بردن از نظرات کارشناسی روانشناسان خبره، این مسائل را در قالب سریال مطرح کنیم.

سریال در عمارت هنرمند اصفهان

عمارت هنرمند اصفهان

درباره رضا.خ

مشاهده بیشتر

مساجد میزبان مسافران در اصفهان

این مساجد اصفهان میزبان مسافران در ایام نوروز

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ۴۵مسجد …