شگفتی های جهان

دو مکان شگفت انگیز در آسیا که کمتر شنیده اید

کوه‌های رنگین‌کمان در چین

این کوه‌ها بخشی از پارک جغرافیایی دانژیا در چین هستند. براساس گزارش تلگراف، لایه‌های سنگ‌های مختلف و مواد معدنی در طول ۲۴ میلیون سال به هم فشرده شده‌اند و سپس باصفحات تکتونیک مسدود شده‌اند.

یک شکل‌گیری رنگین‌کمانی که از مخلوطی از سنگ آتشفشانی و مواد معدنی مختلف تشکیل شده است. در حالی که عکس‌ها قطعا باور نکردنی هستند.

این عجایب زیبا، پس از هزاران سال باران و باد در دره‌های جاری شکل گرفته‌اند و این منطقه از سال ۲۰۱۰ به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است.

پارک شینجوکوجیون در ژاپن

این پارک، یک پارک بزرگ با ۱۴۴ هکتار ( ۵۸.۷ هکتار ) در بخش شینجوکوجیون توکیو است و یک جزیره شهری از زیبایی فصلی ژاپن است شینجوکوجیون باغ، جنگل، یک استخر بزرگ و زیبا و صدها درخت گیلاس (sakura) دارد که در اوایل ماه آوریل شینجوکو را به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های نمایش شکوفه گیلاس تبدیل کرده‌ است.

شینجوکوجیون بیش از ۲۰ هزار درخت از سراسر جهان است و یک طبیعت  منحصربفرد از تنوع و زیبایی گیاهان آن است.

این پارک شامل یک باغ رسمی فرانسوی، یک باغ منظره انگلیسی، یک باغ سنتی ژاپنی، یک تپه افرا، یک تپه آزالیا، چندین استخر و یک غرفه تایوان است.

شینجوکو فضاهای باز بزرگ، مناطق جنگلی و جنگل‌های دوست‌داشتنی درختان گیلاس و آلو که باعث می شود مکانی ایده‌آل برای افراد، زوج‌ها و خانواده‌ها باشد که مزه طبیعت را همراه با تکنولوژی توکیو می خواهند.

مجله اینترنتی گردشگری سپاها (کوله)

آناهیتا جعفری

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا