رستورانها

غذای حلال ملل در مسکو

در این مطلب قصد داریم بهترین رستوران های حلال در مسکو را به شما معرفی کنیم که انواع غذاهای ملل را به شیوه ای کاملا حلال به مشتریان ارائه می دهند. با ما همراه باشید.

پیزاریون 

پیزاریون سرویس دلیوری است که تمرکزش بر غذاهایی مثل نودل و پیتزا قرار دارد. در این رستوران مشهورترین غذاهای ایتالیایی را به شیوه ای کاملا حلال می توانید در عرض یک ساعت درب هتل یا منزل تحویل بگیرید. پیشنهاد می کنیم حتما گزینه های محلی مثل پای اوستی با پنیر و سبزیجات محلی یا گوشت چرخکرده و سیب زمینی را امتحان کنید. نوشیدنی های ارائه شده در این رستوران هم همگی غیرالکلی و حلال هستند و برای مسافران مسلمان مناسب هستند.

Beloye Solntse Pustyni

در طراحی این رستوران از فیلم ۱۹۷۰ «خورشید سفید بیابان» است که در ژانر اکشن، کمدی و رام شهرت زیادی پیدا کرد. دکور و طراحی داخلی این رستوران و حتی لباس پیشخدمت ها تداعی گر این فیلم و همین طور حال و هوای دریای خزر است. آشپزی و منوی این رستوران از غذاهای ازبک، چینی، عربی و آذری تشکیل شده است. مردم محلی برای امتحان کردن غذاهای پرطرفدار این رستوران مثل سوسیس گوشت اسب، پلو ادویه ای با بره و سوپ های مشهور ازبکی به رستوران می آیند. همان طور که در تصویر هم مشاهده می کنید دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار جذاب و تماشایی است و با غذاها و سرویس دهی عالی به یکی از بهترین رستوران های حلال در مسکو تبدیل شده است.

اوریوک

اوریوک یک کافه رستوران به سبک روسی است که انواع غذاها و آشپزی ازبکستان را به مشتریان ارائه می کند. اگر تا به حال غذاهای ازبکستان، تاجیکستان، ارمنستان، گرجستان و مانند آن را تجربه نکرده اید رستوران اوریوک مکانی عالی برای این کار است. اوریوک شعبه های زیادی در سرتاسر مسکو دارد و تنها کافیست در طول سفر هرکجا که هستید نزدیک ترین شعبه اوریوک را جستجو کنید. غذاهای این رستوران گران نیستند و با سرویس دهی مناسب و جو و فضای دوست داشتنی و دلچسبی که دارد برای گروه های دوستانه بسیار مناسب است.

ازبکستان

رستوران قدیمی ازبکستان در زمان شوروی و در سال ۱۹۵۱ افتتاح شده و امروزه یکی از بهترین رستوران های حلال در مسکو به شمار می رود. سرآشپز این رستوران به همراه تیمش نظارت دقیقی روی نحوه و شیوه سنتی پخت غذاهای ملی دارند: شیش کباب در این رستوران روی آتش و ذغال آماده می شود. نان در تنور سنتی پخته می شود. نودل ها همگی دست ساز و خانگی هستند و پلوی رستوران هم شاهکاری هنری و رنگارنگ محسوب می شود. طیف قیمت این رستوران کمی بالاست، اما به دلیل دکوراسیون فوق العاده لوکس و زیبا، غذاهای خوشمزه و سرویس دهی عالی واقعا ارزش امتحان کردن را دارد. بنابراین اگر در طول سفر به دنبال یکی از بهترین رستوران های حلال در مسکو هستید این رستوران را انتخاب کنید.

شیخ پالاس

یکی دیگر از رستوران های حلال در مسکو رستوران شیخ پالاس است که کاملا به ارائه غذاهای حلال اختصاص دارد و نیازمندی های مسلمانان مثل نمازخانه را هم ارائه می دهد. دکوراسیون و فضای داخل این رستوران بسیار شیک و مجلل و رنگارنگ است. غذاهای منوی رستوران شیخ پالاس تحت تاثیر آشپزی منطقه قفقاز است و اکثر غذاها در تنورهای سنتی پخته می شود. علاوه بر غذا، سرویس چای با نعنا و آویشن این رستوران هم که در کنار باقلوا و انواع شیرینی سرو می شود بسیار محبوب است. در سفر به مسکو پیشنهاد می کنیم تجربه غذا خوردن در این رستوران را از دست ندهید.

تاج محل 

رستوران تاج محل یک رستوران فوق العاده لوکس و مجلل با دکوری چشم نواز و خیره کننده است. مبلمان و دکوراسیون لاکچری، فرش های نفیس و چلچراغ ها و لوسترهای کریستالی پرتلالو و صد البته غذاها و سرویس بی نظیر، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های حلال در مسکو تبدیل کرده است. منوی این رستوران از غذاهای هندی، ازبک، عربی و غذاهای کلاسیک اروپایی تشکیل شده است. شیش کباب بره یا گوسفند، ماهی گریل شده با سبزیجات، دلمه ازبکی و بره پخته شده در سبزیجات کشمیری از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران هستند. در سفر به مسکو اگر دلتان غذایی خوشمزه و حلال در محیطی لاکچری و مجلل خواست به تاج محل بروید.

Saltenas

مجموعه رستوران های زنجیره ای saltenas جزء بهترین رستوران های حلال در مسکو هستند که بر انواع کباب و گریل تمرکز دارد که روی ذغال کباب می شوند. در سفر به مسکو می توانید به این رستوران بروید و بره حلال و کباب گوساله و گاو مزه دار شده را سفارش بدهید. سرآشپزهای متبحر و مجرب این رستوران تلفیقی خلاقانه از آشپزی و ادویه های شرقی ایجاد کرده اند. اگر عاشق گوشت هستید در این رستوران می توانید لذیذترین کباب ها را با قیمتی نه چندان گران سفارش بدهید. به عنوان دسر هم می توانید انواع شیرینی ها و باقلواهای خاورمیانه را انتخاب کنید.

زهرا مظاهری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا