خانه / خاطرات و تجربیات سفر / مراکز خرید درگهان

مراکز خرید درگهان

خواه ناخواه یکی از دلایلی که گردشگران را به جزیره قشم می کشاند، خرید کالاهای متنوع با قیمت مناسب است؛ به همین دلیل مراکز خرید درگهان یکی از شلوغ ترین مکان های جزیره شمار می روند. پوشاک ارزان درگهان از جمله چیزهایی است که مسافران در پی آن قدم به این شهر می گذارند. گردشگران به پاساژهایی مانند بازار نخل درگهان، بازار دودلفین درگهان، بازار قدیم درگهان و … مراجعه می کنند تا آنچه را که می خواهند بیابند و با دست خالی این شهر را ترک نکنند.

اگر شما هم می خواهید به قصد خرید به درگهان بروید، با ما همراه باشید و این فهرست را مرور کنید.

بازار نخل درگهان

بازار نخل، مرکز خرید زیبایی است که از ۳۰ دی ۹۲ کار خود را آغاز کرده و عنوان زیباترین بازار سنتی ایران را به خود اختصاص داده است. با دیدن بازار نخل پیش از کالاها، عاشق ظاهر سنتی اش می شوید. در این مرکز خرید می توانید به سراغ خرید عمده پوشاک بروید و اگر قصد خرید تکی هم دارید می توانید بر روی چند مغازه ای که این کار را انجام می دهند حساب باز کنید. این مرکز خرید امکانات خوبی از جمله رستوران ها و کافی شاپ های مجلل دارد و مساحتی بالغ بر ۹۲۰۰ مترمربع را به خود اختصاص داده است. ۲۳۵ مغازه با ازائه برندهای معتبر پوشاک دنیا در این مرکز فعالیت می کنند و کالاهای خوبی را به فروش می رسانند.

 مجتمع تجاری دریا

مجتمع تجاری دریا یا به قول محلی ها بازار دریا یکی از بزرگترین مراکز خرید جزیره قشم است که در درگهان قرار دارد. این مرکز حدود ۱۵۳۰ مغازه در دو طبقه دارد و کالاهای متنوعی را به صورت عمده و تکی به افراد ارائه می کند. پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کیف و کفش و حتی لوازم خانگی و برقی و … همه و همه در این بازار پیدا می شوند. انواع برندهای ایرانی و برندهای معروف خارجی در این مرکز خرید فعالیت می کنند و شما هم اجناسِ ارزان و هم کالاهای لوکس را می توانید در مجتمع دریا بیابید. رستوران دریا در طبقه دوم این مرکز خرید فعالیت می کند و در آن می توانید طعم غذاهای بومی این منطقه را بچشید. هتل ۳ ستاره سینگو هم در این مرکز تجاری قرار دارد و امکانات خوبی را در اختیار مسافران می گذارد.

مجتمع تجاری دودلفین

دودلفین مرکز خریدی است که بیشتر اجناس آن به صورت تکی عرضه می شوند و عمده فروش ها کمتر در آن فعالیت می کنند. بیشتر تمرکز این مرکز بر روی پوشاک زنانه است اما لوازم آرایشی و عطر و ادکلن و صنف های متفرقه دیگر را نیز در آن می یابید.

بازار مروارید درگهان

بازار مروارید مرکز خریدی با کالاهای متنوع است که اگر از دوستداران خرید باشید به راحتی می توانید نصف روز خود را در آن بگذرانید. نیم روز از وقت خود را در چرخیدن به آن اختصاص دهید. از لباس زنانه، مردانه، بچه گانه و کیف و کفش گرفته تا لوازم خانگی و … را می توانید در این بازار بیابید و همه آنها را با قیمت بسیار مناسب بخرید. اگر حین گشت و گذارتان گرسنه شدید می توانید بر روی رستوران مروارید و خوشمزه هایش حساب باز کنید.

بازار زمرد درگهان

کسانی که به دنبال شلوارها و لباس های جین هستند یکراست به سراغ بازار زمرد می روند. در این مرکز خرید، عمده فروشان در این زمینه فعالیت می کنند. به طور کلی پوشاک نسبت به کالاهای دیگر در این بازار، وزن بیشتری دارد و هم به صورت عمده و هم تکی به فروش می رسد. در این پاساژ، بازار چینی ها هم فعال است.

مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

مجتمع تجاری ایران زمین نسبت به سایر مراکز خرید کمی کوچک تر است اما انتخاب خوبی برای کسانی است که قصد خرید لباس و لوازم ورزشی دارند. در طبقه همکف این مرکز خرید، بانک و فست فودها فعالیت می کنند و طبقه بالا به فروشگاه ها اختصاص دارد. اگر به دنبال رستوران هم هستید می توانید در بالاترین طبقه مرکز خرید ایران زمین، یکی از بهترین ها را بیابید.

مجتمع تجاری نور

مجتمع تجاری نور درگهان جایی است که بسیاری از برندهای معتبر را در آن می یابید. بیشتر فروشندگان این مجتمع بومی قشم هستند و با شعار «ما بومی ها هنوز هم با شما صادق هستیم» به فعالیت مشغولند. این مجتمع تجاری از طریق راهرویی هوایی به مرکز خرید دودلفین در روبه رویش متصل شده است.

بازار اطلس درگهان

بازار اطلس جایی است که در آن تنها می توانید انواع کیف و کفش و چمدان را بیابید. اینجا از معدود مراکز خرید قشم است که به صورت تخصصی فقط یک نوع کالا را ارائه می دهد. اگر در درگهان قصد خرید کیف و کفش داشتید در مورد رفتن به بازار اطلس شک نکنید. شما در این مرکز خرید بهترین و متنوع ترین مدل ها را در زمینه کیف و کفش خواهید دید.

بازار قدیم درگهان

بازار قدیم درگهان از گذشته تا به امروز در زمینه ارائه اجناس به صورت عمده فعالیت می کند و فقط در ایام پیک سفر و نوروز تک فروشی دارد. این بازار در قلب شهر واقع شده است و از مراکز تجاری اصلی آن به شمار می آید. با وجود شکل گرفتن مراکز خرید متعدد باز هم بازار قدیم طرفداران خاص خود را برای پیدا کردن اجناس ارزان دارد.

 مجتمع تجاری پرشین گلف

مجتمع تجاری پرشین گلف در یکی از بهترین نقاط درگهان و در کنار آب های خلیخ فارس قرار دارد. در این مرکز خرید، انواع پوشاک مجلسی زنانه، کیف، کفش، لوازم آرایش، لوازم خانگی و… را می توانید بیابید. در هایپرمارکت این مجتمع به انواع مواد غذایی نیز دسترسی دارید. رستوران این مرکز خرید، بهترین مکان برای رفع خستگی بعد از ساعت ها خرید است و هتل سه ستاره آن نیز به خوبی از مسافران شهر میزبانی می کند.

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

بهاره فلاح

درباره رضا.خ

مشاهده بیشتر

هتل های هوشمند

تلاش برای پیشرفت باید در تمامی ابعاد زندگی باشد. صاحبان صنایع و ابرقدرت های باهوش …