خانه / شگفتی های جهان / «ساحل پنهان» رویایی که یک بمب ایجاد کرد!

«ساحل پنهان» رویایی که یک بمب ایجاد کرد!

اگر کسی به مکزیکوسیتی سفر کند قطعا خیابان‌های شلوغ و پر زرق و برق  شهر، به همراه سواحل شنی پراکنده در آن مناطق، رویایی است برای هر کسی که کمی آفتاب و شن و تکنولوژی را در کنار هم می‌خواهد دست یافتنی است.

در حالی که دیدن هر یک از جاذبه های مکزیک خود دنیایی لذت را دارد، اما دیدن «ساحل پنهان» تجربه منحصر به فردی است که در هیچ کجای جهان مانندش، یافت نمی شود.

ساحل پنهان از شهر مکزیک بسیار دور است، اما به خاطر مناظر طبیعی خیره‌کننده و جو آرام آن، ارزش دیدن دارد. احتمالا یکی از جذاب‌ترین نقاط، “ساحل پنهان ” در ساحل ایسلاس قرار دارد که در سمت غربی شهر واقع شده‌ است.

ساحل تقریبا به طور کامل توسط یک غار احاطه شده‌است، با یک سوراخ بزرگ در سقف که ظاهرا با استفاده از جزیره غیر مسکونی به عنوان هدفی برای شاید اهداف نظامی در طول جنگ جهانی اول ایجاد شده‌ است و این شکل ظاهری، در اثر انفجار بمب های پی در پی و فرسایش سنگ ها ایجاد شده است.

به خاطر همین تاریخچه بی‌نظیر و منحصر به فرد و همچنین به دلیل کمپینی که توسط ژاک کاستروئه در سال ۱۹۶۰ رهبری می‌شد، این جزایر در سال ۲۰۰۵ پارک ملی نامیده شد و از آن زمان تا کنون محافظت شده‌اند.

همه بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق یک قایق ساعته از ساحل پورتوریکو، مکزیک و سپس شنا کردن یا پارو زدن در آب‌های اقیانوس آرام به ساحل دسترسی پیدا کنند. علاوه بر آن، تعداد زیادی از شرکت‌های تورهای مسافرتی نیز سفر خود را به این محل عجیب و غریب ترتیب می‌دهند.

روش منحصر به فرد ورود ارزش انتظار را دارد. گشتن، پرسه زدن و آفتاب گرفتن در سواحل زیبای مکزیک !چه چیزی از این رویایی تر!

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

آناهیتا جعفری

درباره رضا.خ

مشاهده بیشتر

۵ مورد از ترسناک‌ ترین جزایر دنیا

۵ مورد از ترسناک‌ ترین جزایر دنیا

افرادی که عاشق ماجراجویی و طبیعت هستند، قطعا یک لیست از زیباترین جزایر دنیا در …