رستورانها

هتل داد یزد، کیفیتی مطلوب در قلب سنت ها

 سفر به یزد، سفر به یک شهر نیست بلکه تماشای تاریخ، آن هم در بکرترین و ناب‌ترین لایه‌های تمدنی چندهزار ساله‌ است. زمانی که به یزد سفر می‌کنید، بهترین انتخاب برای اقامت، هتلی است که با وجود امکانات رفاهی روز جهان، حال و هوای سنتی شهر را نیز داشته باشد. از این رو، هتل داد که از بناهای سنتی و مرمت‌شده‌ این شهر است، با حفظ معماری خاص و دلنشین یزد، سفری راحت و شیرین را برای میهمانانش می‌سازد.

هتل داد یزد، با معماری و فضای سنتی و نزدیکی به بافت تاریخی این شهر ۳ هزار ساله، حال و هوای حضور در یک شهر باستانی را به بهترین نحو، برایتان زنده می‌کند.

این هتل چهار ستاره در بافت قدیمی و قلب شهر یزد با قدمتی نزدیک به یک قرن با حفظ اصالت تاریخی و معماری سنتی خود با امکاناتی مدرن و به روز جا خوش کرده است.

در روزگاران قدیم در سال ۱۳۰۷، این هتل با کاربری مهمانپذیر و گاراژ تخلیه بار توسط «حاج عبدالخالق داد» ساخته شد و بعدها در سال ۱۳۸۰ به دلیل معماری منحصر به فرد و محیط زیبا توسط «محمد حسن داد» یکی از نوادگان موسس بنا مرمت و بازسازی و در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان هتل چهار ستاره داد یزد، تبدیل به هتلی لوکس شد.

 این هتل به مراکز تاریخی و گردشگری شهر یزد مانند مجموعه‌ امیرچخماق و آتشکده‌ زرتشتیان بسیار نزدیک است. برترین امکانات رفاهی و کارکنان آموزش‌دیده و خوش‌برخورد در این عمارت تاریخیِ مرمت شده، سفری دلپذیر به شهر یزد را برای همیشه در خاطرتان ثبت می‌کنند. شب‌ها، زمانی که به رستورانِ واقع در بام هتل داد می‌روید، شهر یزد با تمام زیبایی‌هایش زیر پای‌تان و آسمان زیبا و پرستاره‌ کویر بالای سرتان است. می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در بافت تاریخی شهر، در استخر، سونا و جکوزی هتل، رفع خستگی کنید و برای سیاحت دوباره انرژی بگیرید.

در ساخت این بنا از قدیمی‌ترین مصالح مورد استفاده کویرنشینان یعنی کاهگل و آجر استفاده است. هتل دارای دو طبقه مثبت و یک طبقه منفی با ۸۸ باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی مدرن است.

فضای هتل چهار ستاره‌ داد بسیار زیبا و دل‌انگیز است. با اینکه این هتل در دل کویر ساخته شده، محوطه‌ آن از فضای سبز و گلکاری‌های هنرمندانه‌ای برخوردار است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل نیز، متنوع و متناسب با نیازهای میهمانان پیش‌بینی شده‌اند. فضای داخلی اتاق‌ها بسیار زیبا و روح‌نواز است. استفاده از رنگ‌های گوناگون، فرش‌هایی با طرح‌های سنتی و چیدمان حرفه‌ای، این زیبایی‌ها را قوت بخشیده است.

امکانات هتل:

سالن بدنسازی، سالن ماساژ، کافی‌شاپ، کافی‌نت، سالن همایش، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، مرکز خرید، فضای سبز، خشکشویی، تاکسی‌ سرویس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات پزشکی، فست‌فود، خودپرداز

آدرس: یزد، میدان شهید‌بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۱۱۴

شماره های تماس : ۰۳۵-۳۶۲۲۹۴۰۰-۸

سایت : http://fa.dadhotel.com/

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

آناهیتا جعفری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا