خانه / معرفی نقاط گردشگری جهان / ۵جاذبه توریستی در برزیل

۵جاذبه توریستی در برزیل

برزیل در نیمی از آمریکای جنوبی، پنجمین کشور بزرگ جهان است. سواحل سفید شن، جزایر گرمسیری، شهرهای پر از موسیقی و  مستعمرات جذاب، ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر (۴ هزار و  ۶۰۰ مایل) خط ساحلی طولانی دارد. جاذبه های توریستی داخلی برزیل شامل آبشارها، تالاب پر از حیات وحش و بیابان های دست نخورده جنگل آمازون که در آن چندین قبیله جدا از هم بدون هیچ ارتباطی با سایر نقاط جهان زندگی می کنند است.
برزیل، بزرگترین کشور آمریکای لاتین، تبدیل به یک کلونی پرتغالی در سال ۱۵۰۰ شد که به مدت ۳۰۰ سال تحت حکومت پرتغال قرار داشت. امروزه می توان باقی مانده های این میراث را در سراسر شهرهای تاریخی استعماری مشاهده کرد. برزیل همچنین دارای سواحل پر زرق و برق است که بحث گشت و گذار و زیبایی منظره مشهور است. سواحل بزرگ را اغلب می توان در منطقه ریو یافت.

  1. Porto de Galinhas

Porto de Galinhas

یکی از مقصد های پرطرفدار برزیل در ساحل، پورتو دیلینها در طول روزهای تعطیل، انبوهی از گردشگران را جذب می کند. چه چیزی Porto de Galinhas را بسیار ویژه می سازد؟ سواحل شن و ماسه بسیار زیبا، آب و هوای زیبا، آب گرم و قیمت مناسب اقامتی در همه محدوده ها دارد. اما آنچه واقعا پورتو د گالیناس را از هم جدا می کند، استخر های طبیعی خیره کننده ای است که در صخره ها شکل می گیرد و بازدید کنندگان می توانند با قایق های بزرگ رنگارنگ در آب حرکت کنند.

Museu de Arte Contemporanea/2

Museu de Arte Contemporanea

 موزه هنرهای معاصر (موزه هنرهای مدرن) که توسط معمار برجسته اسکار نیمییره طراحی شده به نظر می رسد مانند یک چراغ قوه نورپردازی، یک UFO یا یک ظروف خدمت ظریف است. این موزه در سال ۱۹۹۶ در شهر ساحلی نایتروی ریو ساخته شده است. بعضی از بازدیدکنندگان می گویند ساختمان بسیار چشمگیرتر از محتوای آن است.

۳/ Buzios

Buzios

مسافرانی که سواحل را دوست دارند احتمالاً از Buzios که در یک شهر گران و مجلل در فاصله ۱۰۵ مایل از ریودوژانیرو قرار دارد علاقه مند می شوند. Buzios دارای ۲۳ سواحل است که غذاهای مختلفی برای توریست ها آماده می کند، به عنوان مثال، خوانندگان، گربا دوست دارند در حالی که خانواده ها ممکن است تارتارگو را ترجیح دهند. این آبشار دارای یک روستای ماهیگیری با بندر پر از قایق های رنگارنگ است. فعالیت های محبوب شامل زیر دریایی، غواصی، پیاده روی، دوچرخه سواری، خرید صنایع دستی و ناهار خوری در Rua das Pedras است.

۴/ Aparados da Serra National Park

Aparados da Serra National Park

یکی از اولین پارک های ملی برزیل، Aparados da Serra برای حفاظت از Itaimbezinho، از مناطق اکتشافی در برزیل، ایجاد شد. دره با جنگل های نیمه گرمسیری، کانیون باریک ویژگی های شیب دار موازی با عمق تقریبا ۷۲۰ متر (۲ هزار و ۳۶۰ فوت) دارد. دو آبشار به یک استخر ریخته می شود که به ریو دو بو، راه باریک آن در امتداد پایین کانیون است، سرریز می شود. مسیر صخره ای شیبدار به رودخانه ای از لبه  کانیش می رسد، اما این راه برای عبور بسیار سخت است.

۵/Ilha Grande

Ilha Grande

Ilha Grande یا “Big Island” جزیره زیبای ریو دو ژانیرو است که تا حد زیادی توسعه نیافته است. سواحل گرمسیری زیبا و باتلاق های بارانی در اقیانوس اطلس در ایلیا گراند فراوان هستند. Vila do Abraão، بزرگترین شهر این جزیره، تنها ۱۹۰۰ نفر دارد. وسایل نقلیه موتوری در جزیره ممنوع است.

مترجم مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

منبع: www.touropia.com

درباره رضا.خ

مشاهده بیشتر

۵ مورد از ترسناک‌ ترین جزایر دنیا

۵ مورد از ترسناک‌ ترین جزایر دنیا

افرادی که عاشق ماجراجویی و طبیعت هستند، قطعا یک لیست از زیباترین جزایر دنیا در …