اخبار حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

بازگشایی تمام مراکز گردشگری ناژوان

بازگشایی تمام مراکز گردشگری ناژوان

بنابر دستورالعمل‌های ابلاغی به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری ناژوان که از ششم اسفندماه سال گذشته تعطیل شده بود، فردا بازگشایی می شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تمام مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان شامل آکواریوم ناژوان، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله سیژ از فردا(پنجشنبه هشتم خردادماه ۹۹) باز می‌شود.

سید رسول هاشمیان با اشاره به بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان از ساعت هشت صبح فردا، افزود: استفاده از ماسک و دستکش توسط شهروندان هنگام بازدید از این مراکز الزامی است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی بین طرح ساماندهی ناژوان و اداره کل دامپزشکی وضعیت سلامت و بهداشتی تمامی مراکز ناژوان تأیید شده است.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی و همکاری دامپزشکی استان کارگاه‌های علمی و تخصصی ویژه نگهداری از پرندگان و ماهیان در ناژوان برگزار کنیم.

هاشمیان با بیان اینکه باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین مرکز گردشگری تفریحی در اصفهان به سیستم فروش بلیط الکترونیک مجهز شده است، گفت: سهولت در خرید بلیت توسط گردشگران، حذف صف خرید بلیط در ایام پیک گردشگری و قابلیت خرید از طریق اپلیکیشن و سایت‌های اینترنتی همچنین حذف گردش پول نقد از مزایای این طرح است.

وی با اشاره به استقبال مردم از خدمات مراکز گردشگری ناژوان گفت: در فاز اول این طرح سعی شده تا با استفاده از وب کیوسک‌های مستقر شده و صدور بلیط‌های دارای کد QR، فروش بلیط باغ پرندگان ساماندهی شود.

بازگشایی تمام مراکز گردشگری ناژوان

اداره کل گردشگری استان اصفهان

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا