اصفهان گردی

۷ هتل برتر در نزدیکی میدان نقش جهان اصفهان

۷ هتل برتر در نزدیکی میدان نقش جهان اصفهان

در این مقاله می خواهیم ۷ هتل برتر اصفهان که در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارند و امکان گردشگری و بازدید آسان از مکان های تفریحی را دارند به شما معرفی کنیم.

هتل عباسی

هتل ۵ ستاره عباسی یکی از قدیمی ترین هتل های اصفهان با معماری از قرن ۱۸ است. این هتل در منطقه تاریخی شهر واقع شده و از این رو دارای اهمیت زیادی است. ساختمان اصلی هتل عباسی زمانی کاروانسرایی بود که در حوالی باغ بزرگی از استخرها و سروهای برجسته قرار داشت.

این هتل دارای بیش از ۲۰۰ اتاق در ۳ طبقه است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون، سیستم خاموش کننده آتش، دستگاه قهوه ساز، مبلمان (تختخواب ، نیمکت ، کشو ، چوب لباسی و کمد)، تلفن، یخچال، سیستم تهویه هوا هستند. تمام مهمانان می توانند از صبحانه بوفه رایگان استفاده کنند. WiFi رایگان نیز در کلیه بخش های هتل قابل دسترسی است.

هتل قصر منشی

هتل قصری منشی یکی از معدود کاخ های باقیمانده متعلق به فتحعلی شاه از سلسله قاجار با سابقه بیش از ۱۰۰ سال است. موقعیت مکانی هتل برای کسانی مناسب است که می خواهند شهر اصفهان را با پای پیاده ببینند و از گذر از محله های قدیمی لذت ببرند.

در هتل قصر منشی پنج نوع اتاق وجود دارد که شامل اتاق یک نفره، دوقلو، دو نفره، سه نفره و VIP (یک تخته و دو نفره) است. همچنین می توانید از Wi-Fi پر سرعت هتل لذت استفاده کنید.

خانه تاریخی کیانپور

در اقامتگاه تاریخی کیانپور دسترسی راحت و سریع به اماکن تاریخی دارید. بازارچه اصفهان، کاخ هشت بهشت​​، پل سی و سی پل، و میدان نقش جهان در نزدیکی این هتل هستند.

این هتل ۴ ستاره با معماری ایرانی در حدود ۴۳۶ متر مربع مساحت دارد و در سال ۲۰۱۵ بازسازی شده است. کلیه اتاق ها دارای صندوق امانات، تهویه هوا، سشوار، توالت، یخچال و تلویزیون هستند. همچنین می توانید از صبحانه رایگان و دسترسی به اینترنت بهره ببرید.

هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو یک هتل زیبای ۴ ستاره با معماری سنتی است که در مرکز شهر واقع شده وبه  راحتی میهمانان خود بسیار اهمیت می دهد. هتل خدمات و امکانات بسیاری را ارائه می دهد: یک لابی مجلل، ۹۴ اتاق ،سرویس اتاق، کافی نت، سرویس تاکسی، خشکشویی، صندوق امانات و نمابر.

هتل دارای ۹۴ اتاق و ۵ اتاق سوئیت است که همه آنها دارای حمام با وان، دوش و سشوار هستند. در اتاق ها تلویزیون، مبل  نشیمن، اینترنت Wi-Fi، صندوق امانات، ساعت زنگ دار، تهویه هوا و بالکن وجود دارد.

هتل ستاره

هتل ستاره ترکیبی از معماری سنتی و مدرن با ۵۲ اتاق و ۷ سوئیت است. همه اتاق ها دارای سرویس ۲۴ ساعته اتاق، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، امکانات تهیه چای و قهوه ، تهویه مطبوع مرکزی و جکوزی هستند. هتل دارای یک مرکز تجاری، مرکز تناسب اندام و دو رستوران است. رستوران تابستانی در پشت بام هتل، با نمای فوق العاده ای از میدان نقش جهان، غذاهای مختلف و نوشیدنی های محلی را سرو می کند. این هتل ۴۰ دقیقه با فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و ۲۰ دقیقه با ایستگاه راه آهن فاصله دارد.

هتل پیروزی

هتل پیروزی یک هتل ۴ ستاره است که قیمت مناسبی برای توریست ها  دارد. اگر به دنبال کشف شهر و حضور در مرکز هستید ، هتل پیروزی گزینه ای ایده آل برای شماست. کلیه جاذبه های مهم مانند کاخ چهل ستون، سی وسه پل، مسجد امام، کاخ علی قاپو و نقش جهان در این مجاورت قرار دارد. هتل پیروزی به اینترنت وای فای رایگان و فضای پارکینگ رایگان دسترسی دارد.

هتل دارای ۹۶ اتاق و سوئیت است. تمام اتاق ها مرتب و تمیز ، جادار و تهویه مطبوع برای اقامت راحت و دنج است.

هتل خواجو

هتل ۴ ستاره خواجو در اصفهان هتلی جدید است که سه سال است ساخته شده و با اقامت در آن دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری امکان پذیر است و این امکان را به شما می دهد تا در مدت زمان کوتاهی از شهر بازدید کنید. هتل دارای ۶ طبقه و ۱۱۴ اتاق مجهز به سیستم ایمنی ویژه  است که بر اساس استانداردهای هتل بین المللی شامل، یخچال، مینی بار، صندوق امانات هوشمند، سشوار، کولر گازی، اینترنت بی سیم، تلفن، سیستم اعلام حریق و تلویزیون، یک رستوران کلاسیک، کافی شاپ، رستوران بام، سالن کنفرانس، خشکشویی، پارکینگ، را در اختیار شما می گذارد. کادر حرفه ای ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار دارند تا اقامتی به یاد ماندنی در اصفهان داشته باشید و در محیطی آرام، آرامش خود را پیدا کنید.

الهام شهیدان (ترجمه از مجله اینترنتی eavartravel) گروه مترجمین مجله اینترنتی گردشگری سپاهان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا