اصفهان گردی

گوش های کیپ / گردشگری تنها یک صنعت نیست

گوش های کیپ / گردشگری تنها یک صنعت نیست

گوش های کیپ / گردشگری تنها یک صنعت نیست

همه می دانیم سفر به دور دست های زیبا و جنگل ها و مزارع سر سبز یک درمان برای روح و روان افراد و رهایی از فکر و خیال های منفی انسان امروزی است و مسلما ما ایرانی ها از دیگر کشور های جهان بیشتر به این رهایی نیازمندیم از این رو باید اقتصاد صنعت گردشگری در کشورمان را وابسته به یک سری تعلقات دولتی نکنیم و برای بازسازی ریشه ای ان یک راه حل پیشنهاد دهیم .

گذشته از این باید به این نکته اشاره کرد که خیلی از کشورهای صنعتی جهان یکی از پایه های اقتصادیشون صنعت گردشگری است که برای همه افراد جامعه یک پدیده عام المنفعه است از سوی دیگر این کشور ها با سرمایه گذاری در این بخش می توانند هم برای جامعه خود و هم برای جوامع دیگر یک پناهگاه امن مسافرتی باشند در همه زمینه ها امنیت می تواند پاسخ گوی نیازهای انسان باشد اما امنیت فکری تنها در سایه امنیت مرزی و صلح اتفاق می افتد که امیدوارم این دو معقوله مورد بررسی بیشتری در کشورمان قرار گیرد . اگر چه ایران به خودی خود یک پایگاه گردشگری در جهان است اما اگر همانطور که در دیگر مباحث با جدیت برخورد می کنیم با موضوع اقتصاد گردشگری در کشورمان بنیادی و ریشه ای برخورد شود می توانیم به نتایج خوبی برسیم که نتیجه اش را در همه زمینه ها خواهیم دید .

گوش های کیپ / گردشگری تنها یک صنعت نیست

اصفهان شیراز مشهد تبریز و دست اخر تهران که پایتخت کشورمان هستند به خودی خود زیرساخت های لازم برای تبدیل شدن به قطب گردشگری در جهان را درند اما باید این زیرساخت ها در همه شهرهای ایران در نظر گرفته شوند چراکه شهرهای مرزی و جنوبی و شمالی به شدت پایه های لغزنده ای در این زمینه دارند که علت ان هم عدم توجه به منابع طبیعی و از دست دادن اب و خاک و بسیاری دیگر از سرمایه های ملی است . امید می رود با رویکرد جدی تر و عقلانی تر این اقتصاد به یک ابژه صنعتی در کشورمان تبدیل شود .

گوش های کیپ / گردشگری تنها یک صنعت نیست

نویسنده : تحریریه سایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا