اصفهان گردی

لذت تله سیژ در پناه طبیعت اصفهان

اگر از ارتفاع و مناظر طبیعی لذت می برید، حتما تله سیژ ناژوان را امتحان کنید. تله سیژ نوعی از تله کابین ها است که به‌جای کابین و اطاقک محصور از یک‌سری صندلی‌های چهار نفره ساخته شده و بااهرم محافظت می شود. با سوار شدن و نشستن بر روی این صندلی ها در محیط آزاد و بر روی درختان ناژوان و رودخانه و در ارتفاع ۲۲ متری از زمین،از مناظر طبیعی لذت ببرند. خط تله سیژ در ایران کمیاب است و به جز تهران در سایت های دیزین و دربند و در اصفهان در پارک ناژوان خط تله سیژ دیگری در کشور یافت نمی شود.

ایستگاه اول تله سیژ در ورودی پارک ناژوان قرار دارد و ایستگاه دوم آن در جنوب زاینده رود و کنار باغ پرندگان واقع شده است.

تله سیژ ناژوان اصفهان

ایستگاه اول

ایستگاه اول تله سیژ در ابتدای جاده الفت واقع در ورودی پارک ناژوان قرار دارد.

ایستگاه دوم

ایستگاه دوم جنب باغ پرندگان ناژوان قرار دارد.

طول مسیر تله سیژ کابل کشی شده برای انتقال مسافران از ایستگاه مبدا تا مقصد ( جنوب غربی میدان سهرودی تا روبروی پل کابلی باغ پرندگان) حدود یک هزار و ۹۲۰ متر می باشد این مسیر دارای ۲۲ دکل که ۲ عدد دکل در مجاور ایستگاه ها به عنوان دکل زیر گذر با ارتفاع ۸ متر و در خط انتقال دکل ها درمرکزیت ۱۷ عدد با ارتفاع ۲۲ متر است.

بر روی خط تله سیژ ۱۲۰ صندلی نصب شده است سرعت نسبی آن ۳ تا ۵ متر بر ثانیه است .

قیمت این تله سیژ امسال ۳۰۰۰۰ تومان است. طول آن ۱۹۲۵ متر بوده و در هر ساعت توانایی جا به جایی ۱۰۰۰ نفر را دارد. اگر مایل به تجربه لذت و هیجان واقعی از راه استفاده از این تله سیژ هستند. شما عزیزان می‌توانید در سفر به شهر اصفهان  حتما به آن سر بزنید.

البته زیبایی‌ها و جذابیت پارک جنگلی ناژوان در تله سیژ آن خلاصه نمی شود؛ این پارک موزه پروانه ها، باغ خزندگان، باغ پرندگان، آکواریوم اصفهان، پارک آبی کودکان،شهربازی و… نیز دارد.

تله سیژ ناژوان اصفهان دراتوبان شهید حبیب اللهی، میدان سهروردی، خیابان الفت قرار دارد.

اصفهان گردی در گردشگری سپاهان کوله

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا