اخبار

عرضه صنایع دستی در فضای مجازی

از آن جایی که در جای جای کشورمان در زمینه ی صنایع دستی و انواع و اقسام هنرهای محلی و دستی یکی از پیشروترین کشورهای دنیاست، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی خبر از تلاش برای راه اندازی کمپینی در راستای ترویج صنایع دستی با هدف استفاده از فضای مجازی خبر داد. خبر برگزاری بازارچه در فضای مجازی ایده ای است که اگر به منصه ی ظهور برسد، می تواند اتفاق جالبی در راستای بازاری جدید برای عرضه ی صنایع دستی و حتی تحولی در حوزه ی گردشگری است. در ادامه با ما با مشروح خبر برگزاری بازارچه در فضای مجازی همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری ها، معاون صنایع دستی کشور آقای پویا محمودیان با یادآوری قانون ممنوع شدن واردات صنایع دستی خارجی کشور در رابطه با خبر برگزاری بازارچه در فضای مجازی گفته است که: برای ساماندهی بازار داخلی به نفع صنعت گران و هنرمندان و برای این که بتوانند استفاده ی بیشتری از بازار داخل داشته و ضریب نفوذ خود را در بازار داخلی بیشتر کنند در حال حاضر تصمیم بر این گرفته ایم که ورود کالاهای صنایع دستی خارجی به کشور به ویژه در شرایط سخت فعلی ممنوع گردد و خبر از برگزاری بازارچه در فضای مجازی و همچنین تلاش برای آن بپردازیم.

از طرفی دیگر با ممنوع کردن کالاهای صنایع دستی غیر ایرانی که از کشورهای مختلفی وارد کشور می شد بحث قاچاق این کالاها یکی از تهدیدهای جدی بازار داخلی صنایع دستی تبدیل شده بود که باید برای آن چاره اندیشی شود زیرا خواه ناخواه این مسئله بر حوزه ی گردشگری نیز تاثیر می گذارد.

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا