اخبار حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

این مساجد اصفهان میزبان مسافران در ایام نوروز

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ۴۵مسجد شهر اصفهان به مسافران خدمات رفاهی، مذهبی و فرهنگی ارائه می‌دهند.

مریم امینی، رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ۴۵ مسجد شهر اصفهان از ۲۶ اسفندماه سال جاری تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده در قالب برنامه ای با عنوان «گنبدهای فیروزه‌ای» به مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: درب این مساجد از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به روی مسافران نوروزی باز است و آنها می‌توانند در استراحتگاه موقت این مساجد استراحت کنند و از امکاناتی همچون آب جوش و سرویس‌های بهداشتی بهره‌مند شوند.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بعضی از این مساجد، غرفه‌های فرهنگی و میز مشاوره مستقر شده است، گفت: در تمامی مساجد همچون روال گذشته ماه مبارک رمضان، برنامه تلاوت قرآن و جزءخوانی برگزار می‌شود.

امینی خاطرنشان کرد: سردرِ تمامی این مساجد تابلویی با عنوان «این مسجد میزبان مسافران در ایام نوروز است»، نصب شده است و مسافران می‌توانند اسامی مساجد مذکور را در سامانه «اصفهان من» جست‌وجو کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا