اخبار حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

سومین مجتمع گردشگری شهر ابوزیدآباد

آغاز عملیات اجرایی سومین مجتمع گردشگری شهر ابوزیدآباد

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران وبیدگل از آغاز عملیات اجرایی سومین مجتمع گردشگری شهر ابوزیدآباد از توابع این شهرستان در محور تاریخی وگردشگری شمال استان اصفهان خبر داد.

سید حسن چاکری بادی در این خصوص اظهار داشت :

امروز و در طی مراسمی همزمان با پاسداشت هفه دولت، اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان از تاسیسات گردشگری شهر ابوزیدآباد بازدید کرد.

او ادامه داد: درادامه این برنامه بازدید، کلنگ  ساخت سومین مجموعه گردشگری شهرستان نیز به زمین زده شد و عملیات ساخت این مجموعه به صورت رسمی آغاز شد.

چاکری با اشاره به ویژگی های مجتمع گردشگری ابو زید آباد گفت: این مجتمع به عنوان سومین مجتمع گردشگری شهر ابوزیدآباد در زمینی به مساحت ۳۴۵۰ متر مربع همراه با بخشهای مختلفی همچون:« واحدهای اقامتی،تالار وسفره خانه»  با زیر بنایی بالغ بر۱۴۰۰ متر مربع ایجاد می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی شهرستان آران و بیدگل درخصوص افزایش ظرفیت اقامت در این شهر پس از بهره برداری از طرح  مذکور خاطر نشان کرد:« با بهره برداری از این مجتمع گردشگری که با سرمایه بخش خصوصی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث می شود، ۴۰ تخت به ظرفیت اقامت شهرستان آران وبید گل افزوده شده و جهت ۲۰ نفر از ساکنان منطقه به صورت مستقیم تولید شغل خواهد شد.

چاکری همچنین گفت: در حال حاضر ۶ اقامتگاه بومگردی همراه با یک هتل ویک مجتمع گردشگری در ابوزید آباد به بهره برداری رسیده و دومین مجتمع گردشگری این شهر (که احداث ان در سال ۹۸ آغاز شد) نیز تا پایان امسال به بهره بردار می رسد.

مجله گردشگری سپاهان ( کوله )

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا