توصیه های سفر

هتل های مدرن و جالب دنیا

امروزه هتل های بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که هر یک خدماتی را به مسافران ارائه می کنند. در این میان تعدادی از آنها از شیوه های جدید و تکنولوژی های نوین بهره گرفته اند تا متفاوت تر از سایر رقبای خود جلوه کنند و بتوانند بازار خوبی را به دست آورند. شاید تا همین چند سال گذشته گوش دادن موسیقی زیر آب، انجام امور روزمره توسط ربات ها و بسیاری مسائل دیگر خیالی بیش نبود اما در حال حاضر به کمک تکنولوژی این امور کاملا در دسترس قرار دارند و تحولی عظیم را ایجاد کرده اند.

قصد داریم نگاهی به چند هتل جالب بیاندازیم که با بهره بردن از تکنولوژی، اقامتی متفاوت را برایتان رقم می زنند و به عنوان پیشرفته ترین هتل ها شناخته می شوند. با گردشگری سپاهان (کوله) همراه باشید.

هتل کپسولی پنهانگ

هتل کپسولی پنهانگ (Pengheng Space Capsules Hotel) هتلی بسیار متفاوت در چین است که تنها ۱۷ کپسول برای اقامت دارد اما همه ی آنها مجهز به فناوری های پیشرفته می باشند. ربات های پیش خدمت، ربات دربان، سطوح نئونی، سطوح شیشه ای و بسیاری موارد دیگر چیزهایی هستند که اقامتی متفاوت را برای مسافران رقم می زنند.

بلوآپ هال ۵۰۵۰

در لهستان هتلی به نام بلوآپ هال ۵۰۵۰ (Blow Up Hall ۵۰۵۰) وجود دارد که بسیار هنرمندانه طراحی شده و با بهره گیری از تکنولوژی توانسته امکانات خوبی را در اختیار میهمانانش قرار بدهد. یکی از نکات جالب توجه در این هتل این است که در بدو ورود یک آیفون در اختیار شما داده می شود که یک کلید دیجیتالی در خود دارد و می توانید با آن به اتاقتان دسترسی پیدا کنید. این هتل ۲۲ اتاق دارد و می تواند فضایی برای ۴۰۰ نفر را برای برگزاری کنفرانس فراهم کند.

الافت کاپرتینو کالیفرنیا

الافت کاپرتینو (Aloft Cupertino) هتلی در کالیفرنیا است که در هر قسمت آن جلوه ای از فناوری به چشم می خورد. از آشپزخانه رباتیک گرفته تا ربات هایی که در کنار استخر به میهمانان حوله می دهند و حتی ربات های آسانسور ران و هشدار دهند، همه و همه شما را شگفت زده خواهند کرد.

تمامی ۱۲۳ اتاق این هتل دارای تلویزیون اپل می باشد و مبلمان مورد استفاده در آنها کیفیت خوبی دارد.

سیلکن پوئرتا امریکا

هتل  سیلکن پوئرتا امریکا (Hotel Silken Puerta América) واقع در مادرید اسپانیا، استاندارهای معماری را در عالی ترین شکل خود به نمایش گذاشته است. هر یک از ۱۲ طبقه ی این هتل به شیوه ای خاص طراحی شده و ۹ تن از برجسته ترین معماران بر روی ریزترین نکات نیز کار کرده اند تا بی نقص ترین طراحی را ارائه دهند.

در هر طبقه از این هتل تفکری خاص از معماری را می بینید و با طرحی جدید شگفت زده می شوید؛ از غارهای سفید گرفته تا دیوارهای لعابی قرمز رنگ. پنج فضای موجود در طبقه اول، ظرفیت ۱۰۰۰ نفر برای جلسات و کنفرانس ها را فراهم می کند و ۳۱۵ اتاق نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل پنینسولا توکیو

پنینسولا (Peninsula Hotel) نام هتلی در توکیو است که در فضایی تکنولوژیک از میهمانان خود پذیرایی می کند. در این هتل پیش از ۳۰۰۰ ایستگاه رادیوی اینترنتی وجود دارد. تلفن های بی سیم سازگار با اسکایپ، پدهای لمسی، و حتی خشک کن لاک ناخن از امکاناتی هستند که می توانید در این هتل به آنها دسترسی پیدا کنید. یکی از امکانات جالب این هتل بازی پوکمون گو است که به عنوان یک سرگرمی متفاوت می توان اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. ۳۱۴ اتاق مهمان و ۱۰ اتاق پذیرایی با قابلیت پذیرایی از ۱۰ تا ۲۵۰ مهمان در این هتل وجود دارد.

یوتل نیویورک سیتی

اگر دلتان می خواهد در هتلی با کیوسک تحویل اتاق، تخت های هوشمند، سیستم تهویه مطبوع با سنسور حرکتی و … اقامت داشته باشید بهترین گزینه برای شما پوتل یویورک سیتی ( The Yotel New York City) است.جذاب ترین ویژگی این هتل وجود یوبوت (Yobot) است. یوبوت یک ربات است که شما می توانید با خیال راحت وسایلتان را به او بسپارید تا در جعبه ای مخصوص نگهداری کند و سپس با کد مخصوص و نام خانوادگی آنها را دریافت نمایید. این هتل دارای ۶۶۹ اتاق مهمان است و فضای کنفرانس آن گنجایش ۴۰۰ نفر را دارد.

اکلستون اسکوئر لندن

هتل اکلستون اسکوئر (Eccleston Square) هتلی تکنولوژیک در لندن است که امکاناتی مانند پد لمسی کنترل موسیقی و روشنایی، دوش های دیواری هوشمند، تلویزیون های صفحه تخت که در آینه های حمام جاسازی شده اند و آیپادهایی برای کنترل هر چیزی که فکرش را بکنید، را در اختیار شما قرار می دهد.

این هتل دارای ۳۹ اتاق است و اتاق کنفرانسی با ظرفیت ۱۴ تا ۳۰ نفر نیز دارد.

هتل ۱۰۰۰ سیاتل

در میان هتل های پیشرفته ی دنیا، هتل ۱۰۰۰ در سیاتل آمریکا، ویژگی خاص و متفاوتی دارد و آن امکان سفارشی سازی خدمات توسط مسافران است. مهمانان این هتل می توانند درجه حرارت اتاق، موسیقی، عطر و …. را انتخاب کنند و محیطی دلخواه را برای خود فراهم آورند.

همه ی ۱۲۰ اتاق این هتل مجهز به سیستمی با اشعه مادون قرمز هستند که حضور مهمان در اتاق را به اطلاع نیروهای خدماتی می رساند و هشدارهای لازم را به آنها می دهد.

جالب ترین قسمت این هتل وجود اتاق گلف شبیه سازی شده است که از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در این زمینه بهره می برد.

دبل یو سنگاپور

در سنگاپور می توانید به سراغ هتلی متفاوت در جزیره سنتوسا (Sentosa Island) و در محلی موسوم به اقامتگاه ساحلی سنتوسا (Sentosa Cove) بروید. این هتل دبل یو سنگاپور (W Singapore) نام دارد و دارای ۲۴۰ اتاق می باشد. هنگامی که برای اولین بار با این هتل مواجه می شوید، همه چیز در آن عادی به نظر می رسد اما موارد هیجان انگیزی در جای جای آن انتظار شما را می کشند.

استخر این هتل دارای بلندگوهایی است که کاملا زیر آب قرار دارند و لحظاتی متفاوت را برایتان خلق می کنند. حتی یک کابین خصوصی هم در کنار استخر وجود دارد که می توانید به درون آن بروید و با آیپدی که در آنجا قرار داده شده، موزیک دلخواهتان را گوش کنید. البته این همه ی ماجرا نیست! یکی از سوییت های شگفت انگیز هتل که با عنوان WOW Suite شناخته می شوند را انتخاب کنید تا از دی جی مخصوص آن نیز استفاده نمایید.

اتاق های کنفرانس این هتل نیز از تکنولوژی خاصی بهره می برند که می تواند بر اساس سلیقه ی شما در لحظه موزیک خاصی را پخش کند و یا عطر خاصی را در فضا پراکنده سازد. در کنار همه ی اینها استفاده از لامپ ال ای دی تاثیرات به سزایی در ظاهر این هتل داشته است.

ان اچ کالکشن برلین فریدریکستراس

هتل ان اچ ( Nh Hotel) هتلی رویایی برای کسانی است که به مسافرت کاری می روند و یکی از پرطرفدارترین شعب آن، ان اچ کالکشن برلین فریدریکستراس ( Hotel NH Collection Berlin Friedrichstrasse) می باشد.

این هتل با تکنولوژی خاصی که در اختیار دارد می تواند طرح هایی سه بعدی از شرکت گنندگان در جلسات کاری و کنفرانس ها  ارائه دهد و امکان نمایش تصاویر سه بعدی را نیز دارد. شعب این هتل در میلان و بارسلونا نیز این قابلیت ها را به مسافران ارائه می دهند.

اگر احساس خستگی کردید و نیاز به موسیقی داشتید می توانید درخواست کنید تا گیتار، کیبرد و سایر آلات موسیقی در اتاق شما نواخته شود و از آن لذت ببرید. این هتل ۲۶۸ اتاق دارد و دارای ۱۰ اتاق کنفرانس با ظرفیت ۳۵۰ مهمان می باشد.

بهاره فلاح

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا