اخبارتوصیه های سفر

ارزان‌ترین مقاصد سفر

ارزان‌ترین مقاصد سفر در سال ۲۰۱۷

اولین شبکه گردشگری در ایران ضمن بیان اینکه یکی از دلایل عمده حذف سفرهای خارجی از لیست مقاصد تفریحی قیمت بالای انواع تورهای مسافرتی  خارج از کشور است، زیباترین و ارزان‌ترین مقاصد برون‌مرزی در سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد.

 Ljubljana، اسلوونی

این شهر به‌عنوان زیباترین شهر اروپای شرقی شناخته می‌شود و هرساله توسط جمعیت قابل‌توجهی از گردشگران مورد بازدید قرار می‌گیرد؛ اما به‌واسطه حال‌وهوای رمانتیکش بهترین انتخاب برای سفرهای دونفره است. می‌توانید در خیابان‌های سنگ‌فرش قدم بزنید و از معماری زیبای کلاسیک آن لذت ببرید. آب‌وهوای مطبوع این شهر به شما این امکان را خواهد داد که در فصل‌های بهار و تابستان حداکثر لذت را از فضای شهر ببرید. تور طبیعت‌گردی به اطراف شهر داشته باشید و از کافه‌ها، موزه‌ها و گالری‌های هنری دیدن کنید.

 Hanoi، ویتنام

به‌طورکلی می‌توان تور مسافرتی ویتنام را جزو تورهای ارزان‌قیمت آسیایی تقسیم‌بندی کرد. این شهر زیبا که تحت‌تأثیر فرهنگ‌های آسیایی و فرانسوی است این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که حداکثر لذت را از تور مسافرتی خود ببرید. می‌توانید برای مدیریت بهتر هزینه‌ها به‌جای کرایۀ اتاق از هتل‌های شهر در هاستل‌ها اقامت داشته باشید و با پرداخت شبی پنج دلار هزینۀ سفر خود را کاهش دهید. از دیوار ۱۰۰۰ ساله بازدید کنید یا تور یک‌روزه‌ای به طبیعت اطراف داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

Sofia، بلغارستان

این شهر فوق‌العاده زیبا و دیدنی ارزان‌ترین تور مسافرتی در قارۀ اروپا را در اختیارتان خواهد گذاشت. فضای کلاسیک شهری، ترافیک روان، کافه‌های دنج، رستوران‌های فوق‌العادۀ محلی، گالری‌های هنری، همه‌وهمه می‌توانند جزوی از مقاصد دیدنی در طول تور مسافرتی شما به سوفیا محسوب شوند. از دیگر عواملی که سفر به این شهر را آسان کرده است، تسلط بیشتر ساکنین سوفیا به زبان انگلیسی است. در این صورت گردشگران تور مسافرتی دیگر نگرانی از بابت زبان و مکالمه نخواهند داشت. انتخاب با شماست. می‌توانید از فضای کلاسیک شهری یا به‌همراه یک تور طبیعت‌گردی از طبیعت فوق‌العاده زیبای این شهر لذت ببرید.

Riga، لتونی

این شهر ناشناخته در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان پایتخت فرهنگ اروپا لقب گرفت و از آن زمان به‌عنوان یکی از پرترددترین مقاصد گردشگری مورد بازدید گردشگران قرار گرفت. جدای از فضای کلاسیک شهر و معماری خیره‌کنندۀ آن سفر به ریگا بسیار ارزان است؛ به‌همین‌خاطر این شهر جزو محبوب‌ترین مقاصد گردشگری شناخته می‌شود و انتخابی فوق‌العاده برای تور مسافرتی آیندۀ شما خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا