اخبار

۲۰ هزار پرواز بر فراز ایران در نوروز ۹۸

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۱۹ هزار و ۶۸۷ مجوز پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده برای نوروز سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، با اشاره به دوره پیک پروازهای نوروزی امسال (از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز تا ۱۷ فروردین ۹۸) درباره صدور مجوز پروازهای نوروزی چنین گفت:

برای انجام سفرهای هوایی در نوروز امسال سازمان هواپیمایی کشوری مجوز ۱۹ هزار و ۶۷۸ پرواز فوق‌العاده و برنامه‌ای برای مسیرهای داخلی و خارجی صادر کرده است که از این تعداد ۵,۰۴۸ مجوز برای ایرلاین‌‌های داخلی و خارجی در مسیرهای بین‌المللی و ۱۴,۶۳۹ مجوز در مسیرهای داخلی صادر شده است.

جعفرزاده تصریح کرد:

برای دسترسی بیشتر متقاضیان به بلیط‌های سیستمی، تا به امروز مجوز ۸۶۱ پرواز فوق‌العاده داخلی و خارجی صادر شده است و سازمان هواپیمایی کشوری آمادگی دارد تا جهت انجام پروازهای فوق‌العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت‌ها، براساس درخواست شرکت‌های هواپیمایی، مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر کند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه به این مسئله اشاره کرد که از این تعداد پرواز فوق‌العاده برای مسیرهای بین‌المللی، ۳۹۵ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی، ۱۱۲ مجوز پرواز برای شرکت‌های خارجی و همچنین، در مسیرهای داخلی ۳۵۴ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی صادر شده است.

وی همچنین افزود:

مسافران می‌توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیط هواپیما با شرکت مربوطه تماس گرفته یا به وب‌سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir شکایت خود را ارسال کنند.

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

سعیده خلیلی صفا

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا