معرفی نقاط گردشگری جهان

قصه عکس ها

از این پس قصد داریم در این مجله خبری، زیباترین و بهترین عکس ها به انتخاب مجلات برتر جهان از جمله نشنال جئوگرافیک، فلیکر، تایم و … را با شرح کوتاهی از آن ها با شما به اشتراک بگذاریم.

در این سفر تصویری از چهار گوشه جهان همراه باشید:

۱) طلوع یخی

خورشید از پایین ترین نقطه دریاچه آبراهام در کوه‌های راکی کانادا طلوع می‌کند. نوسان سطح آب،شرایط یخی در دریاچه را غیرقابل‌ پیش‌بینی می‌کند، حتی در زمستان.

۲)پیاده روی طولانی

زرافه‌ها در جاده  Transfrontier در Edenville واقع در آفریقای جنوبی در حال پرسه زدن هستند. این منطقه حفاظت شده حیات وحش بیش از ۱۵ هزار مایل است و بین آفریقای جنوبی و بوتسوانا قرار دارد.

۳) به پایین نگاه نکنید.

در Nazare پرتغال، یک مرد ماجراجو از یک طناب عبور می‌کند و امواج اطراف او هجوم می آورند، سواحلNazare  به خاطر امواج بسیار بلندش مشهور است که توسط یک دره عمیق زیر دریا در امتداد ساحل ایجاد می شوند.

۴)شفشاون، مراکش

شفشاون، در شمال غربی مراکش، به خاطر ساختمان های منحصر به فرد و آبی رنگ شهر قدیمی اش معروف است. جایی که کارگاه های دباغی و بافندگی در مسیرهای پرشیب و پیچیده قرار دارد.

۵)بیرون از دریا

در یکی از سواحل استان مرکزی ساحلی ویتنام، ماهیگیران قایق خود را به دریا می رانند. عکاس به شما توضیح می دهد که ماهیگیرانی که قایق را هدایت می کنند باید سلامت عالی جسمانی و مهارت های ویژه ای داشته باشند تا بتوانند قایق را درامواج بلند با عملکرد دقیق حفظ کنند.

مجله اینترنتی گردشگری سپاهان (کوله)

آناهیتا جعفری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا